E-mail: info@legrandaruhaz.hu

E-mail: info@legrandaruhaz.hu

 

Sérült csomag érkezett

Először is elnézését kérjük, ha a gondos csomagolásunk ellenére hiányos, vagy a  kiszállítás közben megsérült a csomag. Bízunk benne, hogy az általunk javasolt lépésekkel gyorsan és zökkenőmentesen megoldhatjuk a problémát.

Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizze a csomag külső állapotát. Ha bármilyen külső sérülést észlel a csomagon, kérésére a futárnak jegyzőkönyvet kell felvennie. Készítsen néhány fotót, és értesítsen minket a lenti űrlap segítségével, vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken.

Kérjük, hogy az átvételt követően tételesen ellenőrizze a csomag tartalmát, amennyiben azt tapasztalja, hogy a csomag sérült terméket tartalmazott, hiányzik a csomagból valami, vagy egy megrendelt termék helyett mást kapott, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot. Készítsen néhány fotót, amik segítenek nekünk az ügy gyorsabb és pontosabb kezelésében.

Kérjük, minden esetben őrizze meg a sérült, vagy hibásan kapott terméket, mert annak elszállítását követően tudjuk a cseredarabot biztosítani.

Sérült, vagy hiányos csomag esetén kérjük, hogy mihamarabb jelezze ügyfélszolgálatunkon. Fontos, hogy erre vonatkozó kárigényt az átvételt követő 3 napon belül tudunk elfogadni.

A gyorsabb ügyintézés érdekében töltse ki a lenti űrlapot. A megrendelés számot a számlán is megtalálja.

Az ügy beérkezését követően az ügyélszolgálatunk gyorsan intézkedik. A kapott információk és fotók alapján kivizsgáljuk a problémát, és a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot a további lépésekről.

Köszönjük, hogy minket választott, és állunk rendelkezésére bármilyen kérdés esetén.

Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

A fenti checkbox bepipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most leadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje.

Legrand szerelvény konfigurátor