E-mail: info@legrandaruhaz.hu

E-mail: info@legrandaruhaz.hu

 

Számlázással kapcsolatos ügyintézés

Webáruházunkban nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy az ügyintézés minden szakaszában gördülékeny és átlátható legyen. Az alábbiakban szeretnénk tájékoztatást nyújtani a számlázási folyamatról.

Számla kiállítása:

Minden vásárlás után automatikusan generálunk egy elektronikus számlát. Fontos! A számlát a rendelésben rögzített számlázási adatokra állítjuk ki, és a megadott e-mail címe küldjük. Ezért kérjük, hogy ellenőrizze a rögzített adatok pontosságát.

Előre utalás esetén a rendelés feldolgozását követően díjbekérőt küldünk, ami tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. Kérjük, hogy ne utaljon előre a díjbekérő kézhezvételét megelőzően. Az utalás kiegyenlítése automatikusan történik, ezért kérjük, hogy az utalás közleményébe csak a díjbekérő sorszámát legyen kedves rögzíteni. Az utalást követően (munkanapokon) néhány órán belül elkészül a számla, és legkésőbb a kövező munkanapon átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Amennyiben az utalást követően nem kapott számlát, kérjük, vegye fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és azonnal megoldjuk a problémát.

Utánvétes fizetés esetén lehetősége van a vételár kiegyenlítésére a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával. A bankkártyás fizetést nem szükséges előre jelezni. A számla ebben az esetben is automata rendszerben készül, amint a futárszolgálat lezárja a szállítási, fizetési folyamatot. Amennyiben legkésőbb az átévtelt követő munkanapon nem kapta meg a számlát, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és azonnal pótloljuk. 

 A csomagba nyomtatott szállítólevelet mellékelünk, ami alapján ellenőrizheti a csomag tartalmát. Csomagtermék rendelése esetén a szállítólevél (és a számla is) tartalmazza a csomagtermék cikkszámát és a csomagtermék összetevőit. Ebben az esetben a szállító levél mellé küldünk egy összesítő listát is, ami összesítve tartalmazza a csomagtermék összetevőket. Kérjük ez alapján ellenőrizze a csomag tartalmát.

 

Vásárló típusa:

A kosár gomba kattintva az e-mail cím és a telefonszám megadása után kérjük, hogy válassza ki, hogy cégként, vagy magánszemélyként vagy egyéb nem adószámmal rendelkező vásárókét kíván leadni rendelést.

Adószám megadására kizárólag céges vásárlásként lesz lehetősége, ezért egyéni vállalkozó villanyszerelő, kivitelező vásárlóinkat is kérjük, hogy válasszák a cég menüpontot.

Rendszerünk ellenőrzi az adószámot a NAV rendszeréből, ezért kérjük, hogy a cégnevet a cégjegyszékben szereplő módon legyen kedves megadni. Amennyiben az tapasztalja, hogy a megadott adószámot a pontos egyezés ellenére nem fogadja el a rendszer, kérjük, hogy a rendelés végén a megjegyzés rovatba legyen kedves feltüntetni azt, azzal, hogy céges számlát kér.

 

Elektronikus számla:

Minden vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki. Amit a vásárláskor megadott e-mail címre küldünk.

A kiállított számlát a szamlazz.hu rendszeréből töltheti le. Amint a számla elkészül a szamlazz.hu értesítést küld a megadott e-mail címre, ami tartalmazza a számla letöltéséhez szükséges linket.

Az e-mail értesítést a következő tárgyal fogjuk küldeni: Értesítő: Számla érkezett a Legrandaruhaz.hu webáruházból – Serversystem Kft.

A számla letöltéséhez kattintson az e-mail-ben szereplő: LETÖLTÖM A SZÁMLÁT linkre.

Amennyiben a szamlazz.hu rendszere a számla megtekintését bejelentkezéshez, regisztrációhoz köti, kérjük vegye fel a kapcsolatot a számlázási adatokban megadott vállalkozás ügyinézőjével. Ebben az esetben a számlázási adatoknál megadott adószámmal rendelkező cég meghatalmazottja jogosult a számla megtekintésére.

A számla másolatát a rendelési folyamat végén tájékoztató levelünk mellékletében elküldjük PDF formátumban is.

ÁFA:

Webáruházunkban feltüntetett árak bruttó árak, és tartalmazzák az ÁFA-t, amit a számlán külön is feltüntetünk.

Nincsenek rejtett költségek, a termék ára és a szállítási díj kivételével további költségek nem kerülnek felszámításra.

 

Számla módosítása:

Kérjük, hogy a rendelésnél ellenőrizze a számlázási adatok pontosságát. Amennyiben a megadott adatokat módosítani szeretné, vagy a kiállított számlában hibát, eltérést tapasztal, eltérést tapasztal, azt haladéktalanul, de legkésőbb 8 napon belül legyen kedves jelezni a lenti űrlap kitöltésével vagy a legrandaruhaz.hu e-mail címen a következő adatok megadásával: megrendelés száma, számán szeplő név, számla kiállításának dátuma, számla végösszege.

 

Számla másolat kérése:

Kérésére a kiállított számláról másolatot küldünk. Kérjük, hogy töltse ki a lenti űrlapot.

Fontos, hogy számlamásolatot kizárólag a rendelésnél megadott e-mail címe továbbítunk.

 

Visszatérítés, elállás esetén:

Visszatérítés, elállás esetén helyesbítő számlát állítunk ki, átvételt megelőző elállás esetén a számlát stornózzuk.

 

Köszönjük, hogy minket választott, és reméljük, hogy vásárlása során megtalált minden szükséges információt. Amennyiben további kérdése van, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba.

Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

A fenti checkbox bepipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most leadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje.

Legrand szerelvény konfigurátor